the old computer

sitter jag vid just nu å kollar.. hade bra mkt musik här! för tillfället så är det Green Day som spelas "Jesus of Suburbia" holiday började precis.. från American Idiot skivan.. kanske ska lägga in lite nyGammal musik på min mp3:P  har ju typ en GB ledigt, så de är bara att fylla på!

Köpte min gamla Mp3 innan klassresan i nian (2005) 512 mb å den kostade över 1000 spänn! så man ser ju hur utvecklingen går framåt! idag kan man ju köpa typ samma för 100 kr, jaaja den överlevde mkt! och funkar fortfarande! bland annat tvättad i tvättmaskin utan batterilucka! å jag trodde då inte att den skulle funka mer i somras när jag tappade den ute på kyrkogården i västanede när ja jobba, det regnade ganska kraftigt den tiden den låg ute! och jag köpte då en ny! lika bra ändå..  MEN den gamla funkade när jag hittade igen den!!! :O :D men den används inte ofta nu för tiden då.. 

tror nästan att jag ska ut å springa lite snart.(kan ju springa lungt utan att de ska va jobbigt:P). då får ja ju lyssna på mp3!  det är ju när ja åker buss eller när ja springer som jag oftast lyssnar på den. 

Bio imornn! Valkyria! Norden Bio i Kälarne! 50 kr! 
jag ska nog dit;)

vad ska de blir för youtubeklipp den här gången då?? ska nog ta en random låt från windows media player.. lyssna och njut:P "So much I" med Red Hot Chili Peppers! här på Live Earth! 
  

  

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Jävla super Mp3 du har alltså...

2009-03-22 @ 09:28:19
Postat av: Simon

hehe jaa man borde ju ha fått ut pengarna man la ner på den iaf!! :)

2009-03-22 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0