Sommartid

och så snöar det som bara den?? vad är de här??  vi vill ju att snön ska försvinna nu! iaf jag:P

tog även å klippte mig i fredags, (innan bandyn så att ja skulle springa fortare) så nu är ja korthårig

vad har ja gjort idag då??

sprang runt västanede! över en mil blev det ju! kändes bra och ja hade krafter till att öka på slutet!
å ikväll så har jag varit på bio

Bedtime Stories en bra film! en av Adam Sandlers bästa på ett par år! helt klart!  får precis som Valkyria 4/5 i betyg, innehöll bland annat ett marsvin med STORA ögon! som får gaser av för mkt mashmallows  å en hel del annat! lägger in en trailer här nere

imorrn ska ja till Hammarstrand i ett par timmar och bland annat till Arbetsförmedlingen... dryyyygt! när ja kunde ha stannat hemma:P  lär bli träning på kvällen sen

ska kolla på en film eller tv nu, kanske städa klart mitt rum... hehe.. måste ju göra det nåååån gåååång

Nästa vecka på bion här i Kälarne! män som hatar kvinnor!

trailern till Bedtime stories!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0