Plusgrader

Idag har det nog varit 2 plusgrader iallafall! å ljust är det länge på dagarna.. blir bara längre och längre! BRA!

jag har nu upptäck att jag har blivit lite lat med bloggandet.. men det kommer ju ett inlägg varje dag ändå!
fullt av utropstecken!!!!!!!!!!!!!!

har spelat innabandy idag och hade när jag vaknade inte allt för mkt träningsvärk:)

imorrn blir de mattepluggande och säkert nåt mer, de får jag se då..

imorrn ska jag se den här filmen! Japansk Western!:O :P

Sukiyaki Western Django


och här under är trailern! med bland annat mr Quentin Tarantino

 

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Verkar ganska cool. Just den som jag stod och tittade på i videoteket. Funderade om jag skulle hyra den. Hittade oxå en animerad film om Resident Evil med Leon Scott Kennedy!! Måste hyra!!

2009-03-04 @ 09:15:14
Postat av: Simon

Ja den verkar intressant måste jag säga:P animerad resident evil???

2009-03-04 @ 12:22:10
Postat av: Simon Orädd

Japp! Jag ska hyra den idag! På videoteket får man ha filmen i 1 vecka! Jag lovar! animerad Resident Evil!!!!!

2009-03-04 @ 14:02:09
Postat av: Simon

heheh jaa då har du det du gör! vilken av filmerna ska du hyra?

2009-03-04 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0