OOOoeeeeeeeooooaaaaahhhhh

typ å så låg man på backen! för de är ju halt ute nu! nån som har noterat det??  det har iaf jag gjort (i) eftersom jag flög omkull påväg hem från bion!  GRUSA VÄGARNA BÄTTRE!!! :P  nåååja ingen skada skedd! hehehehehehehehehe

FAN nu missa ja ju wipeout på femman! 

jaa nu har jag ju sett Valkyria, en film om ett mordattentatsförsök på Hitler med bland annat Tom Cruise i huvudrollen som Överste von Strauffenberg nååååttt liknande... den här filmen var i mitt tycke väldigt bra och helt klart sevärd! skulle utan problem kunna ge den 4/5 i betyg, Nästa söndag blir det bedtime stories med Adam Sandler, ska jag nog också se

Såg även trailern till Wolverinefilmen idag, den ska också ses!

tror nog att de blir en film ikväll, får se vilken..

här har ni trailern till Valkyria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0