Länge sen senast

Ni har väl sett klagomålen på att jag inte har bloggat?? :P

SKIIIIIT HV 71!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vinna sådär mot Timrå! fyyyyyyyyy faaaaaaaan

jaa jag har ju inte bloggat på ett bra tag, så vi får se hur mkt de blir idag

Firade iaf att Simon Orädd har fyllt 20 år förra helgen.(var över en veckan sen). var en rolig helg!
 
Sen kom Simon Orädd hit till Kälarne i typ en vecka å pj var här en 2-3 dagar.. innan han dissade sina kompisar för resident evil 5 :P

under den senaste veckan har jag: fiskat,¨åkt skidor, spelat tv-spel. kollat på film, kört bil, käkat god mat, käkat en massa chips. tränat fotboll, varit på kiks årstmöte, spelat innebandy, käkat godis, druckit cola, jobbat,  och en massa mer! som jag inte orkar nämna här!:P

Idag så har ja varit ut å gått i finvädret:P typ ett varv runt byn.. upp förbi ica runt skolan, norrvägen hästskovägen källbovägen tillbaka runt skolan å ica å hem.. sen var de klart å nu sitter jag här

ska nog hälsa på min 2 Liters cola som jag köpte på nyCafeét igår, den står i kylskåpet å väntar, å  så blir de en film!  borde nog jobba lite matte också! prov på fredag!

Innbandy och styrketräning ikväll

Dagens Youtubevideo blir låten dirty magic! med The Offspring, en av deras tidigare klassiska låtar, här i en acustisk (har ingen aning om hur de stavas?)  version

 

Kommentarer
Postat av: Renata

Nu är jag tillbaka igen! Hehe.



Du har hunnit med en hel del du! :) Synd att du inte hann med vallsjön!



2009-03-17 @ 23:57:58
URL: http://ragatasaliv.blogg.se/
Postat av: Simon Orädd

Precis... Men tack för en trevlig vecka! Och en sista sak.............. SKIT HV71!!!

2009-03-18 @ 18:54:36
Postat av: Simon

Renata: titta en blogg på blogg;) jaa de var ju synd att de skulle vara träning just då... det får bli nån annan gång:P



Mr Orädd: det var så lite så, välkommen tillbaka, helvetes HV

2009-03-18 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0