Fotboll för första gången på gräs iår!

Konstgräset på Jämtkraft Arena då.. meen det är ju nåt slags plastgräs de också.. det var jobbigare än förväntat men jag lyckades ju sätta ett par bollar under matchspelet å passningarna började sitta bättre eftersom, när man fått mer kontakt med bollen. liftade med Anders in till stan å hem

Sen blev det McDonalds och en big mac & co , gott efter en träning! med cola å pommes:)

Sen när jag kom hem så la jag mig på sängen å halvsov framför tvn till nån gång efter 7, kom ju hem strax efter 4 så det blev en stund.. med lite engelsk ligacupfinal bland annat Man U- Tottenham på viasat fotboll

5 raka segrar på Hattrick nu!!!

snart blir de nog en film eller lite NHL hockey på tvn

idag så blir det musik i youtubevideon! Yellowcard en/ett grupp/band som jag började lyssna på igår! helt klart värd att lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Vad kul att ni redan kan träna på bar mark alltså...

2009-03-02 @ 08:54:08
Postat av: Simon

ja men visst:D

2009-03-02 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0