Nokia 3310

Kommer ni ihåg när alla hade en sån?? Det lär väl ha varit ett antal år sen.. då typ alla hade en sån, nåväl jag hade lite tråkigt i torsdagskväll och tog å laddade upp min gamla 3310, den startade utan problem! Bra kvalitet, jag hade ju mitt gamla sim-kort i den också så jag fick först klura en stund på koden.. å på tredje försöket efter en lååååååång stunds funderande (sista innan Puk-koden måste användas) så kom ja på vad det var!! YEEEES YEEEES YEEES!!
Så då blev det lite SNake 2 spelande, runt runt runt å faaaan jag klarade inte att slå rekordet!! sen kolla jag runt på ringsignalerna innan ja kolla om de fanns några gamla sms att läsa, å klart gjorde de det hehehehe
det var nästan som att vara tillbaka där när man gick i 8an kanske, för de var ju flera personer som jag smsade med på den tiden som jag inte smsar  med nu för tiden.. haha jaa jag bodde ju på Norrvägen på den tiden, det var ett bra tag sen... FAN jag börjar bli gammal:P heheeh

skaffade en del bra musik idag!  så nu är de bara att lyssna! Såg slutet på sagan om konungens återkomst igår, å det gjorde jag på sagan om ringen förra veckan också, fast jag såg hela Sagan om de 2 tornen

Stan igår och idag, hade skojj fullt med folk i lägenheten där magnus bor, och tre linusar i samma rum samtidigt som två simonar befinner sig där ojoj..

skriver väl nåt mer.. typ imorrn, måste fundera på nästa yoyoyo just nu...


Lite fakta om den nämda mobiltelefonen snodd från wikipedia
   " Nokia 3310 är världens mest sålda moblitelefon från 2000, tillverkad i 126 miljoner exemplar. Den är näst intill identisk med Nokia 3330 men 3310 har inte wap vilket 3330 har. det är en ganska så tålig mobil också, överlevde kast i betongmurar, ner i vattnet och blev överkörd av en lätt lastbil.Den har även klassiska snake 2 och en del andra roliga spel "

hitta tyvärr inte klippet från sagan om de två tornen när Gimli slår en Uruk-Hai på pungen (fan va ja skratta), så jag får leta nåt annat...

Kommentarer
Postat av: Renata

Haha! Fan vad roligt med 3310an. Sitter här och råflinar för mig själv ^^ Dock var jag en av de få som inte hade en sån! Hade en gammal Simens som skalet jämt ramlade av istället ^^

2009-01-07 @ 23:11:08
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

dom kunde allt göra mobiler på den tiden:P

2009-01-12 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0