Igår och Idag

Jaaa igår så var jag till Sundsvall, gjorde väl inte så mkt där.. käkade pizza! en kebabpizza! och så köpte jag ett tuggummipaket och en cola.. hehe.. Men jag är ju fattig för tillfället, men på Onsdag så kommer det nya

Igår så såg jag på två filmer, först ut var Jersey Girl på trean å den gick ju att kolla på, och efter den så blev det Balls Of Fury en pingiskomedi! riktigt rolig, den går på Canal+ för er som inte sett den..

Måste ladda min mobil med lite pengar också,, har ju bara 39 öre just nu. Men det är snabbt gjort! inom en halvtimme så har jag nya pengar på mobilen igen

Nu ska jag träna lite prickskytte med innebandyklubban, så att jag gör många mål på tisdag..

Bio ikväll också!! The Day The Earth Stod Still! tror jag att den heter.. på Norden Bio i Kälarne (skolan) klockan 18.30 å kostar 50 spänn... å om man är sugen på lite cola eller godis så säljer dom sånt där med;)   lite reklam!

dags för ett youtubeklipp.. Family Guy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0