Film nudå..

funderade på om jag skulle lira lite Football manager men de orkar jag inte.. får dricka lite cola så kanske jag orkar

ska kolla på en film istället!! har ju 2 timmar på mig tills progammet som jag ska se (Seinfeld) börjar, så det är ju bara att starta en då, kanske kör lite crime time ikväll och se på morden i midsomer

Extra Professional Sweet mint håller smaken jättebra!

jag har fortfarande inte slagit mitt rekord på Snake 2!

Martin Sonnenberg och Toumo Karjalainen till timrå!

The Offspring turnerar i Europa med börjar i mars/april nån gång tror jag! hoppas att dom kommer till Sverige!

Antalet unika besöka på bloggen har ökat!

Nån som vill bli länkad där på sidan?? bara att skriva de!

Kvällens youtubeklipp:  jag säger bara! Stackars fågel!  


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Hur fan kan du gilla Seinfeld?

2009-01-17 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0