faan va lite man gör!

när man sitter framför datorn! timmarna bara rullar iväg och man gör ingenting.. eller jo! man skriver ju lite på msn, lyssnar på musik och kollar runt på nätet! så man kanske gör nåt ändå! men inte mkt:P

Mount and Blade, NHL Eastside Hockey Manager 07, Football Manager 09 och NHL 09 spelar ju förstås också! lite då och då, men de var ett par dagar sen nu.. Men bara man börjar spela! då jävlar är man fast!!

jag har jobb tills den 10 februari, får se om jag får fölängt utav Arbetsförmedlingen, har ju varit ute på praktik ett par månader nu.. Skulle behöva plugga en mattekurs också!  Men det kan man ju göra samtidigt som man har arbetspraktik, å vad ska jag göra till hösten??

Man hade de då lätt när man gick i skolan! Då visste man iaf. vad man skulle göra på dagarna! :P

Kvällens youtube video tänkte jag skulle bli lite hiphop med Ludacris, rockremix med Sum41
JAG RÅDER ALLA ATT KOLLA PÅ DEN!! NI KOMMER GARANTERAT ATT SKRATTA!

 



Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Hahaha... riktigt kul. Fulkult...

2009-01-17 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0