Sovmorgon idag!!

de var rätt så skönt! å sen när jag vaknade och gick ut å skulle hämta posten så sken solen å blå himmel! å det var hyfsat varmt ute, bara 5 minusgrader!  å träningsvärk! kändes nästan värre idag

Idag har min bror haft kalas å det gick ju bra! massor av barn här, men jag höll mig väl undan, iaf under en del av kalaset, jacob kom hit en stund idag också och visade alla barn hur man ska spela guitar hero

sen kom Wiberg hit å vi drog på hotellet å åt, Jag slängde i mig en 150 grams hamburgare med strips, sen kände man sig väldigt mätt inför innebandyn.. som gick lite trögt idag, iaf mitt spel:P

kan bli Sundsvall imorrn

Imorrn är de ju också Alla Hjärtans Dag! nån som ska göra nå kul?? kanske ge bort en present till nån?? Såna där godisar.. jaajaa..

Idag så blir det ett klipp från Clerks 2! lite Star Wars VS Sagan om ringen



Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Men Simon. Skall inte du ge någon brud lite saker då? Klart du skall det.

2009-02-14 @ 09:34:13
Postat av: Simon

hmm.. jaa jooo jja njaa... hmmm... jag undrar jag... hmm... alla hjärtans dag är ju snart slut! skiiit..haha hehe..det får bli nästa år istället:P



Men jag kan tänka mig att du har haft fullt upp idag du:P som har brud

2009-02-14 @ 21:48:29
Postat av: Simon Orädd

Nja... Faktiskt har jag inte firat någon alla hjärtans dag med min brud... Hon är alltid ute på vift. Nu är hon i Falun =P hehehe Så jag kan väl inte kalla mig bättre på något vis XD

2009-02-15 @ 10:20:19
Postat av: Simon Orädd

Och förra året var hon i Indien. Vi firade 2 år föresten igår!! Hurray!!!

2009-02-15 @ 10:21:35
Postat av: Simon

Jaa jag hade faktiskt koll på de där med två år:P Grattis!

2009-02-15 @ 11:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0