Paradisbadet imorrn

så jag behöver ju inte kliva upp klockan 06.00 iaf. :D 07.00 blir de

idag fick ja besikta bil å sen blev de arbetsförmedlingen resten av dagen eller ja inte hela dagen men nästan så..

Köpte 3 nya filmer idag!

Balls Of Fury: har jag sett tidigare, riktigt kul komedi med bordtennis/pingis
Scorpion King 2: Har jag inte sett, men ettan funkar!
No Country For Old Men: förra året eller när de var så fick den här filmen 4 Oscar, bästa regi, bästa film, bästa manus efter förlaga och bästa manliga biroll.. en actionthriller med bland annat Tommy Lee Jones i en av rollerna

nu tänker väl alla OJJJ vad simon köper filmer, men ja kan ju säga att jag köpte de här 3 filmerna för 99 kr

nää nu ska ja sova:D 

hade bra!
heeej

eller nu glömde jag ju nåt! YOUTUBEVIDEON!

Ikväll så blir de vinnarvideon från gårdagens voxpopvideo! nämligen pretty fly (for a white guy) med THE OFFSPRING!!! YEEEEAH!



Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Och ännu mer filmer.... he he... Men är dom billiga så är dom, eller hur?



Du ska inga gudar hava än The Offspring!!! XD LOL

2009-02-19 @ 08:08:39
Postat av: Simon

Jaa det var ett mkt bra pris:D men nu ska ja nog inte köpa nån ny film på nån vecka iaf:P måste kolla på alla som jag har köpt först!



The Offspring!! nu hoppas vi på ett Sverigebesök iår!

2009-02-19 @ 20:46:30
Postat av: Simon Orädd

Yes! om det händer, då ska jag campa vid biljettförsäljningen

2009-02-20 @ 09:03:16
Postat av: Simon

ja då ska en biljett has till varje pris! men de finns ju ticnet också:P

2009-02-20 @ 12:33:10
Postat av: Simon Orädd

Jamen campa vid datorn då? Det kanske är ännu bättre! Då slipper jag gå ut!

2009-02-20 @ 18:10:13
Postat av: Simon

Japp! speciellt om du kanske måste campa i stockholm

2009-02-20 @ 18:40:23
Postat av: Simon Orädd

hahaha.. precis XP

2009-02-21 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0