Ingen sovmorgon idag inte...

blev ju väckt 06.20 (hade ju minst tänkt sova till 11) å fick göra mig i ordning för att sen åka till stan, eftersom bilen krånglade för pappa då han skulle åka till föllinge så han lämnade in bilen på toyota så kom jag sen in med den andra bilen åt honom. Så sen fick ja hela dagen i stan! gick ju rätt så bra eftersom Simon Orädd var hemma MEN annars så hade det blivit en seg dag hehe.. pizza på kosmos å sen så var man mätt ska ni veta!

imorrn blir det inte heller nån sovmorgon:P då ska jag in till stan å hämta hem toyotan! buss igen dit men jag får ju köra hem

kan ju förstås sova lite när jag kommer hem!  kanske går in på Lillänge å kollar imorrn också bara jag är hemma till klockan 13.00, borde jag ju vara!

Kvällens Youtubevideo blir lite hederlig gammal NES musik (nintendo 8bit)



Kommentarer
Postat av: Renata

Nes är grymt:):) Blev pizzasugen nu med!!

2009-02-24 @ 13:07:41
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: Simon

Jag kan bara hålla med dig:D hehe jaaa pizza är gott:P

2009-02-24 @ 15:24:00
Postat av: Simon Orädd

Hehe... Åt oxå pizza. Var gott.... mmm

2009-02-25 @ 18:06:19
Postat av: Simon

Riktigt gott med Pizza!!!! mmmm.............pizza......

2009-02-25 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0