Ett par rader ska ja nog hinna skriva

ja för jag har ju inte gjort så mkt idag;)

Jag var ut å testsprang lite för att känna hur de kändes efter förkylningar å grejer.. men jag tror nog att de ska gå å träna på måndag.. man ska ju inte känna efter allt för mkt:P

annars så har jag kollat på melodifestivalen idag, bidragen känns en aning sämre iår än förut eller vad tycker ni??
Henrik Dorsin är ju riktigt rolig han "tingeling tingeling" han borde ju nästan ha ställt upp med den i tävlingen

jaa
jag har ju också sett på nya Rambofilmen idag (för 2a gången), den är bra! är inte sådär överdrivet lång som vissa filmer kan vara så att man knappt orkar se dom utan det händer saker nästan hela tiden så man tappar aldrig intresset, Stallone vet hur man gör filmer han!

och nu lite reklam!
Kom nu ihåg att det är YES MAN på bio i Kälarne imorrn! Klockan 18:30 och kostar 50 kr, godis å läsk finns till försäljning! :D
det var reklamen de och nu över till kvällen youtubevideo!

kan ju meddela Simon Orädd att klippen han efterfrågade var en aning svåra att hitta på youtube.. (skrattar ingen åt hästen som wiberg kan imitera eller cykeln som flyger ner för ett stup typ:P  från filmen Spy Hard med Leslie Nielsen)
så de blir en annan video ikväll, men sökandet går vidare!
Det blir kommisarie Späck istället! parodi på Beck. långfilm på G!! av Fredde Granberg


 

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Synd det. Det är jävligt roliga klipp alltså.

Ska den mannen(Freddie Granberg) någonsin växa upp? ;P

Dorsin var roligare förra veckan.

2009-02-22 @ 09:53:03
Postat av: Simon

Japp de är de! ska leta vidare

Halva Ronny & Ragge har ju vuxit upp iaf:P även fast de hade varit roligare om dom hade fortsatt med dom lite till

2009-02-22 @ 14:44:59
Postat av: Anonym

Haha toookigt roligt med brandlarm :P

2009-02-22 @ 22:06:06
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0