Då var det dags för ett nytt inlägg!

jaaa jag har ju legat på latsidan med bloggen den senaste veckan men tänkte att idag ska jag blogga.. kollade in Offsprings hemsida och hittade dagens yoububevideo direkt! KOLLA DÄR NERE!

jaaa jag var ju i Göteborg förra veckan, åkte natttåg dit på Onsdagen och jaa natttåg är ju natttåg med liggvagn, lite ovant jämfört med min egen säng men det funkande! Även om det inte känns som att jag sov nånting alls så gjorde jag nog det ändå.. och när man ändå åker tåg så måste man ju gå på toaletten ibland och det är ju lite kul att stå upp och pissa eftersom det skakar å gungar lite, men det är ju klart att man träffade toaletten och inget på golvet! det var ju en bedrift de!

I Göteborg så firade vi pappas 50-årsdag genom att bland annat äta kinamat, äta tårta och gå på Samsunggalan (friidrott)  Satt på tredje raden i Scandinavium och man såg väldigt bra, allla brudar som sprang förbi;) hehe.. Ett världsårsbästa slogs under kvällen, nämligen David Oliver från USA på 60 meter häck. Sen så blev det ett par dagar till där med bland annat Universeum och gå runt å kolla på lite olika saker.. Nordstan.. Hotellfrukost är ju grejer de! men det är tur att man inte äter de varje dag. På vägen hem så hann vi med 1 timme å lite mer i Stockholm så då åt man en hamburgare på McDonalds,

Det var lite lite lite lite snö i Stockholm å inge snö i Göteborg.

Sen så fortsatte veckan med jobb på dagis å tränande (fotboll, innebandy å sånt) å en del annat..

nya Mif Redhawks går bra!! (mitt andralag efter Timrå)

nu har jag nästa skrivit för mkt, så det blir dags för youtubevideon istället!!!!!

Idag så blir videon "Kristy Are You Doing Okay? med The Offspring, jag hade låten här förut på nåt inlägg, men i måndags så hade musikvideon premiär och den är helt klart värd att se! snygg tjej med också;) :D !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0