Can't Repeat

Jaa idag blir det också en Offspringlåt där nere där youtubevideon ska vara, men nästa gång så blir det nåt annat! det lovar jag! Can't Repeat är en bra låt från Greatest Hits skivan!

Jaa åå Can't Repeat en låt från 2005, såg videon första gången när vi var i piran med klassen, ja när jag gick i 9an alltså, Kälarne Skola, å då kan man ju tänka efter å man känner sig ju nästan lite gammal fast jag bara är 19. för de var ju bra länge sen, men ändå inte... hmm jaaa nu ska jag sluta fundera på de där:P  för enligt wikipedia så handlar låten om just det! 

"Låten diskuterar omöjligheten att förändra det förgångna och om hur människor (i allmänhet) måste släppa det förflutna för att kunna gå vidare med sina liv. En del personer tolkar låten som att den handlar om bandet och hur de ser tillbaka på sina framgångsrika år."

Imorrn så blir det ett hårt träningspass skulle ja tro och den första av mina två sista dagar på dagis börjar, men det kan ju bli så att jag fortsätter där sen! ska ju gå utbildning på arbetsförmedlingen nu 3 onsdagar

åå jävlar vad de har snöat i helgen! har hoppat från lite tak ner i snöhögar idag och jag försvann i stort sett! det är mkt snö det!

Såg Madagaskar 2 idag också (bio i Kälarne) den var rolig! å å ungefär lika bra som ettan

den nya animerade filmen Alien VS Monster verkar helt klart intressant!

Youtube x2 idag, se gärna båda!! Can't Repeat Musikvideo och Alien VS Monster Trailer




Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Du är seg Simon. Jag förväntar mig åtminstånde en ny blogg en gång om dagen. Så sätt igång och skriv! hehe XD

2009-02-10 @ 13:23:43
Postat av: Simon

låter jobbigt:P men det kan ju bli så, vem vet??

2009-02-10 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0