å hej å hå

idag var det en riktigt jobbig med bra fotbollsträning igen! Lär garanterat att kännas imorrn.. jag undrar om jag tar mig upp ur sängen???

Idag var sista dagen på Arbetsförmedlingskursen! så nu har jag fått ett intyg där det står vad jag har gjort..

Sen när jag fick följa med mamma och handla på ica hammarn så träffade jag Gunnar som frågade när jag skulle börja plugga matte b, så nu ska jag till Källan/biblioteket på fredag å fixa med papper å grejer så att det bara är att börja räkna typ
nu jävlar ska jag ha ett MVG!! :P eller iaf ett G i matte b

har kollat på Champions Leauge Fotboll ikväll Liverpool-Real Madrid 1-0.. vi var ett par stycken här som kolla, jag wiberg jacob och ted. å så blev det lite chips och cola

börjar känna mig lite trött i armar å ben och nacke just nu:P hehe

Kvällens Youtubevideo blir ett klipp från filmen Road Trip där en viss sång sjungs om en fisk å lite andra djur, kan garantera att Orm-matarscenen kommer nån gång framöver!!


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Det är en rolig sång. Men vad fan var det med klippet alltså! Bilden var ju inte synkad med ljudet. Värdelöst!

Men som sagt, bra film och roligt klipp!

2009-02-26 @ 11:46:03
Postat av: Simon

Det har du rätt i Simon! mkt rolig sång! och filmen äger!

2009-02-26 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0