23 minusgrader och massor av snö!

ja det är de ute just nu!

idag gjorde jag min sista dag på dagis för nu och imorrn börjar kursen på arbetsförmedlingen (söka jobbkurs, får se hur kul de är......) man hade ju gärna sovit lite extra! istället för att kliva upp klockan 06.00 imorrn... men men..

Idag var de bra väder mitt på dagen när solen sken å blå himmel! men all de här snön ställer till de lite. Idag så fick jag hjälpa en massa barn som fastnat eftersom snön är ju djup, och sen innan jag lyckades ta mig därifrån (jaaa jag sjunker ju ner ännu längre i snön) så kunde en del ha fastnat på ett nytt ställe! som tur va så lärde dom sig vart dom skulle gå sen:D

Ikväll så blev det KASK med Anders, Jacob å Jonas, och Ellen å Renata var också där (tränar alla dagar dom), det var nog ett tag sen det var så många från gamla klassen på ett å samma ställe.. jaa som jag har sett iaf. men ja kan ju ha fel.. efter de så blev det innebandy och idag var jag i riktig storFORM! gjorde en hel del mål och var oftast i den vinnande laget eller i ett som spelade oavgjort! sen så slutade jag när ja var på topp vid halv10 tiden och gick å duschade.. å nu är jag riktigt trött! så sängen väntar!!! ska bli så skönt!!

Dagens Youtubeklipp blir inte en Offspringlåt men väl nåt annat! hmm.... Lite Full Frys, Edvins Ljusa stunder! ett gott
skratt!
 

Kommentarer
Postat av: Renata

Låter så gulligt med barna! hehe:D Även om de säkert var lite jobbigt^^



Jaa blev ju värsta klassträffen där nästan! :D

2009-02-11 @ 09:16:21
URL: http://ragatasaliv.blogspot.com
Postat av: Simon

jaa det var ju faktiskt lite kul:P



hehe jaa bara 20 stycken som saknades va??

2009-02-11 @ 22:45:07
Postat av: Renata

Haha jaa^^



Haha! Meh! ja jo 20 saknades det kanske ja..^^ hehe.. orkar inte räkna ihop hur många vi var i klassen :P

2009-02-12 @ 12:27:56
Postat av: Simon

hehe jaa men 6 utav 26 (om vi nu var så många??) är ju rätt så bra!

2009-02-12 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0