det blir nog film ikväll

som ni alla har sett så har jag börjar skriva en grej som heter "Actor of the Day" där ja skriver lite kort om en skådespelare (internationellt känd för de mesta) nåt kul fakta, nån rollfigur å vad jag tycker typ.. och för er som väntar på nästa del så kan ja meddela att den kommer snart

igår va jag och Orädd (Sven-Bertil nääää då Simon) och hälsade på Wiiberg som börjat på Birka, en skola som ligger i Ås nere vid storsjön, och för att ta sig därifrån så måste man klara av en rejäl uppförsbacka:P för de lutar neröver dit..  vi spelade spel, innebandy å kollade på lite tv:P de va kul!  Å så spelade jag fotbollsmatch med B-laget:P spelade en halvlek. (45 min)  å så åt man godis å pizza och en hel del annat där med..

Snart så äger ja 240 DVDfilmer.. bara 1 eller 2 filmer kvar dit nu typ:p hehee.. mitt mål är 300 å ska uppnås innan det här årets slut kanske.. det beror ju på om ja hittar nån bra  osv..

nu ska man snart lägga sig på sängen å kolla på tv eller film.. har inte bestämt mig än:P men ja har ju typ en 20 osedda filmer å kolla på just nu... säääääängen! jag kan se den!! måste dit!!  är trött som fan... hehe.. har tränat fotboll ikväll (den va inte så jobbig) men ja va trött redan innan..  OCH imorrn ska ja sova läääääääääääääääääääääääääääääänge

men innan ja lämnar datorn så bjuder ja på två youtubeklipp från filmen Strange Wilderness! en mkt bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0