Actor of the Day: Rick Morains eller ska vi säga Dark Helmet

Idag ställde jag mig frågan! "Vad har Rick Morains gjort dom senaste åren igentligen?" så jag bestämde mig därför att kolla upp de! Rick Morains har under dom 10 senaste åren inte gjort allt för mycket.. Han har dubbat en av älgarna i björnbröder, spelat in ett Countryalbum och även dubbat leksaker å grejer i en Rudolf med röda mulen film.. NU kan han bli aktuell igen! eftersom det går rykten om att en ny Ghostbustersfilm ska spelas in, ja han hade ju en roll som en mkt klantig figur i både första och andra filmen som i slutet blir en i gänget..

MEN nu är de konstaterat att mannen som spelar Barney i den otecknade filmen om familjen flinta inte gjort så mycket sen ALLA dom där Älskling ja krympde de där å ja krympte de där, ja ni vet vilka filmer jag menar va??

Men låt oss nu rikta in oss på hans roll som Darth Vader.....ojj jag mena ju Dark Helmet (mkt coooolare än Darth Vader)  ja ni vet ! han som inte kan andas på grund av hjälmen han har på sitt huvud och därför måste ta av den! Han är ledare för dom onda Rymdbollarna och har kidnappat prinsessan Vespa eftersom Rymdbollarna vill ersätta sin smutsiga och förorenade luft med den mycket rena och friska från hennes planet!

Dark Helmet lyder under president Skroob och gillar att leka med actionfigurer även fast han är rätt så gammal. Han använder "The Schwartz" för att krossa testiklarna på alla som inte lyder honom och är Lone Starrs (Hjälten) faders, broders,systersons. kusins före detta rumskamrat..

Här kommer ett klipp från filmen "Spaceballs (det våras för rymden) där det finns A Lot of Assholes:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0