Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk............

jag då var man magsjuk... å har legat och kollat på tv hela dagen... inte vad jag hade planerat precis.. men nu blev de så ändå.. inget mattepluggande idag inte.. å ingen fotbollstränining å allt de där andra som jag hade missat idag.. hmm..  :(
har kunnat dricka cola iaf:P  jaa det jag har sett idag har bland annat varit "Jönssonligan dyker upp igen" "That´s 70 Show" "Simpsons" "Family Guy" "Våra Värsta År" och en hel del annat... 

jaaajaaa får hoppas att jag blir frisk fort iaf..

då var det färdigskrivet för idag:P å dags att lägga sig på sängen en stund;)  

idag blir det några Simpsonsklipp... nåt som går snabbt att hitta


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Blev du smittad av Renata eller?

2009-04-05 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0