Påsken är här

vare sig man vill det eller inte:P  å Glad Påsk på er alla, men de tycker jag nästan inte att man borde säga förrän imorrn! För det är ju då det är påskafton, godis å grejer!

Igår sprang jag mitt första löppass för iår när jag tog tid! Hade 4 min 5 s/km typ.. på 6 km. men då fick ja bland annat stanna och knyta skorna på vägen tillbaka och klockan stannade inte när ja tryckte på stopp.. så jag gissar på 24.30 igår på dom där 6 kilometrarna.. MEN det är en tid som jag kan förbättra stort! =) 

Städade också mitt rum igår kväll så nu är det städat där! 

Idag har jag varit till näsmoarna å hälsat på några släktingar å fikat förstås!
Först kakor typ 8 sorter, sen Glass med Chokladsås å Strössel och efter det Godis.. + en trocadero och en Hallonsoda (33cl glasflaska) så då mådde man gott med allt de där i magen:) :P

har köpt mig en cola å lite godis till ikväll.. kvällen lär spenderas framför tv å ja kanske kollar på nån film..  hade tänkt sticka ut å jogga lite först! bara jag är klar med inlägget.. typ NU!

lägger in ett Mr Bean klipp här nere!

Kommentarer
Postat av: Orädd

Godsakerna är väl beskrivna iaf. XD LOL

2009-04-11 @ 09:29:26
Postat av: Renata

Gla Påsk hurtbulle ^^

2009-04-12 @ 17:28:03
URL: http://ragatasaliv.blogg.se/
Postat av: Simon

Orädd: Jaa det är klartXD är ju gott med sånt



Renata: Glad Påsk på dig med:P

2009-04-16 @ 12:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0