Stadskörning avklarad!

Idag har jag haft stadskörning å det gick bra må jag säga! enkelriktad gata, tafikljus rondeller osv.

Nu är jag trött så det kan bli aktuellt att ligga framför tvn en stund nu, har ju föresten 3 filmer att kolla på som jag köpt den senaste tiden.
SuperHero Movie med Leslie Nielsen, Drake Bell och Pamela Anderson med flera
Kicking and Screaming med bland annat Will Ferrell och Robert Duvall
och
Morden i Midsomer: Dansa med de döda, med vem om inte John  Nettles i rollen som Chief Detective Inspector Barnaby


nu ska jag vara lite lat:P kanske eventuellt gå till Biblioteket med ett par böcker innan dom stänger

Dagens Youtubeklipp från Filmen Robin Hood: Karlar i trikåer av Mel Brooks


Kommentarer
Postat av: Bettan

Kul att de går bra med körningen :)

2008-11-20 @ 15:16:22
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0