Snart ska man ut i det mörka kalla

8 minusgrader just nu och det lär säkert hinna bli lite kallare innan jag ska ut! Ska ju bort på Ånäset och springa ett par varv. undra om jag orkar 4 varv idag med?? mycket möjligt, bara jag får åka bil dit! ska nog kolla så att Mp3n har batteri så den överlever hela löppasset! Sen kan det möjligtvis bli en film (det kanske blir en trailer här nere om jag kommer på vilken jag ska se)


har gjort helg idag iaf. imorrn ska jag ju till hammarn å gå på körskolan, så imorrn så blir det inget dagis 


förresten så fick jag papper från vägverket om uppkörning å grejer idag!
 
tror nog det blir en Morden i Midsomer ikväll! köpte ju en i förrgår

  


http://www.youtube.com/watch?v=ym8b4UJDqcw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0